گفتم...گفت
یا مهدی(ع) ادرکنی
دلم برایش تنگ شده است خدایا او رابفرست

 

 

 

گفتم:که روی خوبت،از من چرا نهان است؟

گفتا:تو خود حجابی،ورنه رخم عیان است!

گفتم که از که پرسم،جانا نشان کویت؟

گفتا نشان چه پرسی؟آن کوی بی نشان است!

گفتم:مرا غم تو،خوشتر ز شادمانی

گفتا:که در ره ما، غم نیز شادمان است!

گفتم که سوخت جانم،از آتش نهانم

گفت آنکه سوخت جان را،کی ناله یا فغان است!

گفتم فراق تا کی؟گفتا که تا تو هستی!

گفتم نفس همین است؟گفتاسخن همان است!

گفتم که حاجتی هست،گفتابخواه از ما!

گفتم غمم بیفزا،گفتا که رایگان است!

گفتم ز فیض بپذیر،این نیم جان که دارد

گفتا نگاه دارش،غمخانه تو جان است!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

انجمن نوجوانان مهدوی
ساعت10:20---29 تير 1391
منتظر شما هستیم در انجمن نو جوانان مهدوی
مطالب شما جلوی هزاران کاربر قرار می گیرد و به مطالب شما امتیاز داده می شود.
برای نوشتن مطلب حتما ثبت نام کنید.
سرور لوکس بلاگ نمی تواند شمارا به اوج وبلاگ نویسی برسانید.
منتظر شما هستیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 23 تير 1391برچسب:غمخانه,سوختم در فراقش, :: 12:16 :: نويسنده : حمیدی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یا مهدی ادرکنی و آدرس diyarebaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1